وبلاگ شخصی علی مقدس زاده

  • ۱
  • ۰

اخیرا یکی از شرکت‌های ایرانی که در زمینه تولید نرم افزارهای مخصوص تلفن همراه، سابقه‌ی طولانی و تجربه‌های موفق گوناگونی داره، اقدام به تولید نرم افزاری با عنوان سامانه بلوط کرده. به دلیل کاربردی بودن این محصول تصمیم گرفتم در این پست متنی که این شرکت برای معرفی محصول خودش آماده کرده در اختیار شما بذارم:


موبایل کاتالوگ هوشمند بلوط، تحول جدیدی در دنیای کسب و کار

در حال حاضر بیش از 50 میلیون نفر در کشور از تلفن همراه استفاده میکنند. تلفن های همراهی که میتوان بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای از آنها به عنوان بستری برای تبلیغ محصولات و یا خدمات استفاده کرد. از بین این افراد به طور متوسط از هر 3 نفر، 1 نفر دارای تلفن همراه هوشمند است. با احتساب تبلت‌ها و دیگر دستگاه‌های هوشمند همراه، حدود 20 میلیون نفر از تلفن‌های همراه هوشمند استفاده می‌کنند و این به معنای وجود یک بازار بکر و بزرگ برای تبلیغات می‌باشد. شما می‌توانید با صرف کمترین هزینه و طراحی نرم افزار مخصوص خود روی شبکه تلفن همراه همیشه و همه جا در کنار مشتریان خود باشید. سامانه بلوط به عنوان یکی از قویترین تولید کننده‌های محصولات نرم افزاری تلفن همراه شما را در این امر یاری می‌کند.



باید قبول کنیم که سلایق و دیدگاه‌های مربوط به خواندن، گوش دادن و تماشا کردن مردم به سرعت در حال تغییر است. به همین دلیل است که اکثر مردم گرایش زیادی به نرم افزارهای اجتماعی روی گوشی خودشان پیدا کرده‌اند و کمتر شخصی را می‌بینید که از این نرم افزارها (مانند وایبر، واتس اپ، تلگرام، اینستاگرام و ...) استفاده نکند. بنابراین استفاده از تکنولوژی روز بهترین راه برای جذب مخاطبین و مشتریان جدید، حفظ مشتریان قدیمی و از همه مهم‌تر باقی ماندن در صحنه رقابت است. حال سوال مهم اینست که برای باقی ماندن در صحنه رقابت بازار، چه باید کرد؟
موبایل کاتالوگ بلوط یک نرم افزار اختصاصی برای شرکت های مختلف است که در قالب یک نرم افزار ساده قابل نصب در تلفن همراه می‌باشد و می‌توان در آن اطلاعات مختلفی از قبیل متن، تصویر، فیلم، صوت، گالری محصولات، اطلاعات شرکت و یا فروشگاه، رزومه کاری، سوابق اجرایی و اطلاعات مختلف دیگر در راستای معرفی محصولات و خدمات شرکت و یا فروشگاه، قرار داد. با استفاده از موبایل کاتالوگ بلوط شما می‌توانید خدمات خود را بر روی پرکاربردترین وسیله‌ای که در تمام لحظات در دسترس افراد قرار دارد، معرفی کرده و هزینه‌های تبلیغاتی خود را کاهش دهید. استفاده از موبایل کاتالوگ بلوط دو مزیت اصلی دارد:



1- مخاطب شما به صورت کاملا داوطلبانه نرم افزار شما را تهیه کرده و بر روی تلفن همراه خود نصب می‌کند. در نتیجه تبلیغات شما هدفمند بوده و مخاطب شما به صورت اختیاری و مشتاقانه از محصولات و خدمات شما بازدید می‌کند.
2- یک بار تولید کن، به تعداد نامحدود استفاده کن. با انتشار نرم افزار خود، هر یک از مخاطبین شما می‌تواند در نقش تبلیغ کننده محصول شما، ایفای نقش نماید و به وسیله او نرم افزار شما از طریق روش‌های معمول پخش مانند بلوتوث، اشتراک در شبکه های اجتماعی و ... به دست چندین کاربر دیگر نیز برسد. علاوه بر این تصور کنید بازاریاب شما به جای استفاده از بروشورها و کاتالوگ‌های کاغذی از تلفن همراه و یا تبلت خود جهت معرفی محصولات و خدمات شما، استفاده کند. حتما حدس میزنید که تأثیر استفاده از روش نوین می‌تواند چقدر در جذب مشتری و متقاعد کردن او در جهت استفاده از خدمات و محصولات شما مؤثر واقع شود؛ چرا که در این حالت، این نرم افزار موبایل کاتالوگ شما است که حرف میزند، نمایش می‌دهد و متقاعد میکند.


مزایای استفاده از موبایل کاتالوگ بلوط:

1- استفاده از پنل مدیریتی بسیار قوی که در کنار این نرم افزار به شما تحویل داده می‌شود تا بوسیله آن بتوانید اطلاعات موجود در نرم افزار خود را از راه دور مدیریت کنید، برای مشتریان خود پیغام بفرستید، مشخصات محصولات و قیمت ها را به روز کنید و ...
2- جذب مشتریان جدید با استفاده از بستر مناسب تلفن‌های همراه هوشمند
3- برقراری ارتباط مستمر با مشتریان
4- امکان به روز رسانی خدمات و محصولات نرم افزار به راحتی و در کمترین زمان ممکن
5- جایگزینی مناسب برای روش های سنتی تبلیغات مانند کاتالوگ های کاغذی، بروشور و ... (که احتمال از بین رفتن آنها بسیار زیاد است و مشتری زمانیکه می خواهد از کاتالوگ شما استفاده کند ممکن است آن را پیدا نکند.)
6- قابل انتقال به سایر مشتریان بدون محدودیت
7- ارائه یک روش نوین در تبلیغات و معرفی محصولات
8- جذابیت و اثر بخشی بیشتر نسبت به روش های سنتی
ما به شما پیشنهاد می کنیم در کنار سبد هزینه جهت امور تبلیغات کسب و کارتان، از این روش برای تبلیغات خود استفاده کنید. سامانه بلوط به دلیل وجود ماژول‌های آماده برای تولید موبایل کاتالوگ، توانسته است با قیمت های بسیار استثنایی خدمات و محصولات خود را ارائه دهد.



سامانه بلوط به عنوان یکی از قوی ترین تولید کننده‌های نرم افزارهای اندروید و آیفون در ایران توانسته است محصولات زیادی جهت ارائه خدمات به کسب و کارها از طریق تلفن همراه در قالب پکیج‌های آماده ارائه نماید. یکی از محصولات این سامانه موبایل کاتالوگ بلوط به کمک شما می آید تا بتوانید با ارائه نرم افزار موبایل کاتالوگ مخصوص خود تحول عظیمی در جهت بهبود کسب و کار خود ایجاد نمایید.
از جمله قابلیت های سامانه بلوط، تولید نرم افزارهای مخصوص تلفن‌های همراه هوشمند (از جمله موبایل کاتالوگ) در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت می باشد. نرم افزارهای تولید شده توسط سامانه بلوط برای تلفن های همراه دارای سیستم عامل Android و iOS می باشد که بر روی تمامی دستگاه ها از جمله تبلت ها، iPad، iPhone و گوشی‌های اندروید قابل اجرا می‌باشد. علاوه بر قابلیت‌های ذکر شده، پس از تولید نرم افزار خود با استفاده از سامانه بلوط، یک پنل مدیریت نرم افزار موبایل تحت وب مخصوص نرم افزار شما، در اختیارتان قرار می‌گیرد تا قادر باشید هرگونه تغییر مورد نیاز خود را به راحتی بر روی نرم افزار اعمال نمایید.
حتما در کنار شما افرادی هستند که این محصول می‌تواند نیاز تبلیغاتی و ارتباط با مشتریان آنها را برطرف کند. پس معطل نمانید و این محصول ویژه را به آنها اطلاع دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات سامانه بلوط به www.mybaloot.com مراجعه کنید.


  • ۹۳/۱۱/۲۱
  • علی مقدس زاده

نظرات (۲)

جالب بود. ممنون
عالی
از سایت ما هم بازدید کنید
https://www.nahanweb.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی